مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-03سياسي

تقاضای نمایندگان از نهادهای اطلاعاتی برای ورود به پرونده غرامت میوه


دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به اسنادی که از شرکت اماراتی Fresh Fruits دارای سهامداران صهیونیستی منتشر شده، نمایندگان مجلس از نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست دارند به جوانب مختلف این موضوع ورود پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، احد آزادی خواه، دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت شفاف سازی ابهامات پرونده شرکت اماراتی Fresh Fruits در ایران و احکام صادره به نفع این شرکت در دادگاه های کشورمان، اظهار داشت: با توجه به اسنادی که از این شرکت دارای سهامداران صهیونیستی منتشر شده، نمایندگان مجلس از نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست دارند به جوانب مختلف این موضوع ورود پیدا کنند.

وی که از بانیان طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی کشورمان است، دیگر ابهام مهم این پرونده را دخیل بودن یکی از نزدیکان رییس جمهور سابق دانست و افزود: اینکه چنین فردی با یک صلح نامه، عایدی میلیون ها دلاری این پرونده را برای خود کند و شرکت خارجی به راحتی چنین اختیاری را به او بدهد، قطعا پشت پرده ای دارد که نیازمند پیگیری ویژه دستگاه های اطلاعاتی است.

به اعتقاد نماینده مردم ملایر، وقتی چنین حواشی قابل تأملی در خصوص یک پرونده پیش می آید، باید تا رفع دقیق جوانب امنیتی و اقتصادی آن، مانع از پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای نمایندگان از نهادهای اطلاعاتی برای ورود به پرونده غرامت میوه

تقاضای نمایندگان از نهادهای اطلاعاتی برای ورود به پرونده غرامت میوه